Re: Nowe podgrupy (little off-topic)

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_kki.net.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 23:08:29 MET DST

Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości: <3615c8ec.178140_at_news.lublin.pl>...

>Niestety była by to syzyfowa praca, i tak większość ludzi nie trzymała
>by się tematyki podrupy tylko pisała tam gdzie jest najwięcej
>czytelników :(
>
>Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
>GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
> Zapracujmy razem na twój sukces ...

Gdyby ściągali kilkaset lub parę tysięcy news'ów dziennie to chyba by zadziałało. Na mnie to tak działa, że chyba anuluję subskrypcję tej grupy. Codzienni ściągać kilkaset wiadomości o podkręcaniu itp. to już staje się nudne.
jarekkam_at_kki.net.pl