Re: Jaki HD 7-9gb

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 22:52:09 MET DST

ElFi <elfi_at_friko3.onet.pl> wrote in message
OS%R1.6123$1f.1593973_at_news.tpnet.pl...
>No więc ja miałem tego samego (typ ST 52520A chyba, taki cieniutki i
>malutki) i nie stwierdziłem jakiegoś nadzwyczajnego grzania. No ale głowice
>do cichych nie należą!
---------------------
Sprawa SEAGAT'ow mnie interesuje.
    Chodzi o to, ze katalogowo:
SEAGATE 2,5 medalist PRO ma 5,400 rpm
SEAGATE 2,5 medalist ma 4,800 rpm (stad jest wolniejszy ale i tanszy od PRO)
Tego pierwszego takze trudno dostac w Polsce z UDMA, dlatego sa dostepne
same medalisty (zagranica podobno chodza)
    ALE TERAZ
 Jak kupowalem swojego ogladam go i co widze. Pisze UDMA i 5400rpm a ponizej
medalist (nic nie pisalo o PRO) Czy cos sie w koncy pozmienialo?
Sadzilem, ze testy ktore ogladalem byly wiarygodne. Okazuje sie, ze zwykle
medalisty tez sie krece z predkoscia 5400. To jak jest z PRO?
Wzialem tego medalista i jestem zadowolony. Wczesniej takze mialem HDD tej
firmy (co prawda troche malo 214MB) ale chodzi juz 5ty rok i jest caly OK.
    Slyszalem rozne rzeczy o CAVIARach od sprzedawcow. Czasami zdarzalo sie,
ze szybko padaly.
    A co sadzicie o QUANTUM SE (weszly w tym roku za model ST) podobno
cichutkie i bardzo szybkie. JAk jest z trwaloscia?

    pozdrawiam
    MIchal
    mikent_at_friko.onet.pl
    mikent_at_polbox.com