Digital Audio - rozne oblicza

Autor: A. Duś Jr. \ (gogoad_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 22:09:22 MET DST

Oblicze pierwsze: Wyjscie w CDeku (LG 32x)
Oblicze drugie: Digital Audio Out w ustawieniach karty dzwiekowej (Vivatec
na procesorze Vorex firmy Aureal)

Gdzie to po podlaczyc??? Jak to wykozystac?? Czy oba te "oblicza" maja cos
ze soba wspolnego??

Zdrufko!

PS. Zauwazylem ze w jakims wczesniejszym poscie byla o tym mowa ale jak ma
sie to do mojego sprzetu? Tzn. czy da sie polaczyc mojego CDeka z moja
karta, a jak tak to jakim kabelkiem i jak poprzez to zgrywac?