Re: Socket 7 i Super 7

Autor: Jakub Szwajka (jszwaj_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 18:12:05 MET DST

> Nie ma zwiazku - rozkazy proca to rozkazy proca i chipset nie ma tutaj nic
> do gadania. Jest 3D i koniec.

a mnie sie zdawalo, ze 3dnow to cos w tym stylu jak mmx i plyta
bez obslugi 3d nie pozna go jako takiego (wiem, ze z mmx chodzilo
glownie o napiecia, ale zasada podobna). to cale 3dnow to po
prostu nowe instrukcje i chipset bez ich supportu nie bedzie z
nich korzystal;(
szajbus

... In God we trust and the rest we monitor and photograph ...
... Jakub Szwajka jszwaj_at_sgh.waw.pl ...