Re: drukarki - jaka najlepsza

Autor: Slawek Wegorzewski (wegorzewski_at_microsystems.com.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 15:05:44 MET DST

Tomasz Jarnot wrote:
[ciach]
> Czyli chcesz powiedziec ze Epson z rozdzielczoscia 1440 dpi ma gorszej
> jakosci wydruk niz HP 690 z rozdzielczoscia 300 dpi. No tak bardzo ciekawa
> opinia. To ja mam dla ciebie propozycje - przesle ci poczta wydruk z
> Epsona 600 i poogladasz sobie co potrafi ta drukarka, a potem ty mi
> przeslesz najlepszej jakosci wydruk z 690C i ja sie wtedy posmieje.

Nie, chce powiedziec, ze HP z rozdzielczoscia 300 dpi + PhotoRET II ma
porownywalne (a wedlug mojej SUBIEKTYWNEJ oceny - lepsze) wydruki niz
Epson z 720 dpi.
Czas wydruku tez przemawia na korzysc HP.

Chociaz z czysto technicznego punktu widzenia Epson ma wieksze
POTENCJALNE mozliwosci, to:
1. Bardzo rzadko mozna to wykorzystac w praktyce (chyba, ze masz
wszystkie materialy graficzne zeskanowane w 1440 dpi)
2. Roznica "wzrokowa" pomiedzy 300 dpi + PhotoRET II (HP) i 1440 dpi
(Epson) jest niewielka (nie dotyczy to, rzecz jasna, skrajnych
przypadkow).

Tak wiec pozdrawiam wszystkich zwolennikow Epsona i przepraszam, jezeli
kogos urazilem moja "bardzo ciekawa opinia".

--
Sławomir Węgorzewski
slawekw_at_microsystems.com.pl