Re: HP690C w sieci?

Autor: GregZiel (gregziel_at_katowice.crosswinds.net)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 00:31:30 MET DST

Tomasz Polus napisał(a) w wiadomoœci: <361672e3.83771_at_news.tpnet.pl>...
>Hej
>
>Byc moze za jakis czas bede mial w mieszkaniu 2 komputery polaczone
>siecia. Problem w tym, ze funduszy nie starczy na druga drukarke.
>Teraz mam HP690C, i raczej jej nie wymienie na inna (chyba ze tansza
>;)) ). W zwiazku z tym mam pytanie:
>Czy mozna tworzyc dokument na jednym komputerze (bez drukarki) a potem
>wyslac go na HP690C podlaczona do tego drugiego komputera (oczywiscie
>wlaczonego)? Jak taki proces przebiega?

A co to bedzie za siec? Jezeli Microsoft Network na dwu 95-tkach, to
_teoretycznie_ podlaczasz drukarke do jednego PC-ta i wlaczasz udostepnianie
zasobów (Panel Sterowania --> Siec --> Udostepnianie plików i drukarek.)
Teoretycznie, bo podobno z DeskJet'ami sa problemy przy pracy w sieci (patrz
CHIP Special - styczen 1998), _na_pewno_ sa klopoty przy konfiguracji siec
Microsoft Networks miedzy 95-tka i 3.11-tka i HP540 podlaczona do komputera
z 3.11-kami (wlasnie staram sie to poprawic w znajomej firmie - nie chce im
chodzic, a _bardzo_ im na tym zalezy).

--
            Grzegorz Zielinski
                       vel