dziwne zachowanie cannona 600.

Autor: Jabłoński Marcin (madmix_at_promail.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 17:37:54 MET DST

Wysyłałem tego posta wcześniej, ale podejrzewam, że nie dotarł go grupy,
Jeżeli jestem w błędzie to bardzo przepraszam.
A oto treść.

Przy probie wydrukowania drukarka stawiała opor, nie chciala po prostu rozpoczac drukowac, tylko
wydawala dziwne dzwieki, ale to chyba bylo spowodowane zabrudzeniem glowicy,
Dopiero pozniej kiedy nacisnieto przycisk wylaczenia drukarki zaczelo sie jej dziwne zachowanie.
Zaczela jezdzic glowica po calej szerokosci prowadnicy, tak jakby drukowala, tylko szybciej, i tak z
dziesiec razy nastepnie zaczela wykonywac to samo tylko jeszcze szybciej znowu z kilka razy i co
dziwne przyspieszyla ponownie jeszcze bardziej, (wygladalo to jakby zbzikowala).
Nastepnie sie uspokoila tzn. zaparkowala i dopiero wylaczyla..
Zdarzylo sie to pierwszy raz w jej zyciu.

Ostatnio troche zaczela skrzypiec przy drukowaniu jakby na prowadnicach brakowalo smaru.
Czy mozliwe, ze to dziwne zachowanie to bylo smarowanie prowadnic.

Moze ktos ma jakies pomysly.
A moze ja trzeba oddac do wariatkowa :)))))

Pozdrowienia
   Jabłoński Marcin
       madmix_at_promail.pl
       madmix_at_friko2.onet.pl