Re: 2 dyski , 1 CD-ROM i dziwna sprawa

Autor: Piotr (simonp_at_ppl.co.at)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 13:29:37 MET DST

Obojętnie na jakim dysku pracujesz kontrolka będzie się zawsze świecić
ponieważ jest tylko jedna
a dla kontrolki jest to obojętne czy ¨to C: czy D: ma za zadanie pokazać czy
dysk pracuje.
Ponieważ na C: leży Twój Windows i pliki systemowe w %windir%\system .Musi
pobierać informację.
Jak myślisz .?

Piotr simon_at_ppl.co.at

Bartek schrieb in Nachricht <6v7jjo$g9t$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...