Re: Klawiatury bez klawiszy Win95

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 01:48:38 MET DST

On Sat, 19 Sep 1998 21:44:13 -0400, "Xylodius" <xylodius_at_prodigy.net> wrote:

> Ja mam klawiature pojemnosciowa IBM - i musze przyznac, ze IBM robi
>NAJLEPSZE klawiatury na swiecie. Poza tym wytrzymuje 100mln uderzen, a nie
>tak jak chinskie badziewie - ledwie 13mln. ;))

Ile to wychodzi w latach ? Bo ja mam takie "badziewie" już od 6-7 lat (od
początku ta sama klawiatura !) i jest 100% sprawna. Nawet znaki na
klawiszach nie są powycierane. A ja jestem nerwowy i klawiaturze często się
dostaje...

Żadne kontraktony, żadne pojemnościowe. Trywialna konstrukcja, niemalże jak
w starym ZX Spectrum: dwie folie ze ścieżkami, jedna izolacyjna oraz guma,
na której "sprężynują" klawisze.

Autor nie odpowiada za szkody wynikłe
na skutek przeczytania powyższego listu.