Re: Kalibracja skanera

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 00:14:28 MET DST

On Sat, 03 Oct 1998 16:43:05 GMT, Tomasz Machalski
<tmachals_at_elf.ii.uj.edu.pl> wrote:

[...]
> I stad moje pytanie. Jak sie powinno przeprowadzic taka kalibracje, ze
>tak powiem, profesjonalnie? Moze jest jakas metoda postepowania? Czy
>potrzebny jest do tego wzorzec kolorow IT8.7? Jesli tak, to skad go
>mozna zdobyc?

Jakikolwiek wiarygodny wzorzec koloru - w ostatecznosci dobra odbitka
z duzymi plaszczyznami jednorodnego koloru zeskanowana na
profesjonalnym skanerze - inwestujesz w skan na bebnowym, skanujesz na
swoim i porownujesz wyniki - kombinuj tak zeby te same miejsca mialy
taki sam sklad.

A czy ze skanerem nie dostales jakiegos wzornika?

darek