Re: Szlamzung CDrom 24x syf

Autor: Andrzej (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 21:38:00 MET DST

On Fri, 02 Oct 1998 07:13:41 GMT, "Old Shark" <oldshark_at_vc.pl> wrote:

>same
>

>No może z 80% przesadziłeś. Ale faktycznie zdarzają się padnięte
>modele. Co do samoczynnego wysuwania tacki to racja. Już nie raz to mi
>się zdarzyło. Ciekawe od czego to zależy, bo na niektórych kompach, te
>same samsungi nie wariują.

Tez mam Samsunga z chowajaca sie tacka. Ale jest na to sposob (jesli
nie jest na gwarancji). Trzeba go rozkrecic, zdjac przedni panel,
wyjac tacke (trzeba mocniej pociagnac i wyjdzie). Z prawej strony sa
dwa mikroprzelaczniki (obok siebie). Wysarczy podgiac je delikatnie do
gory i problem znika (na jakis czas). Problem w tym ze trzeba to
zrobic z wyczuciem, bo jak sie za bardzo podegnie to tacka sie
zablokuje i otworzy tylko do polowy ;-). Ale wystarzy wlozyc pod tacke
dlugi i cienki przedmiot (ja uzywam skalpela zintegrowanego z raczka)
i tacka sie wysunie.
Pozdrawiam i zycze sukcesow w "pracy" z Samsungami
PS. Po pewnym czasie przestaja one czytac niektore plyty - tu tez
trzeba dobrac sie do srodka i przedmuchac laser (nie radze dotykac).
Ale jak sie dobrze dmuchnie (nie plujac na laser ;-) ), to dziala jak
zloto - mialem model x8, mam x12, naprawialem x24, wiec wiem co mowie
;-)

     Andrzej Wasiuk Long
  e-mail:andrzejw_at_kki.net.pl