Re: g200 czy Savage ???

Autor: Fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 16:41:39 MET DST

>Tylko, ze te "pare tygodni" w przypadku V1 oznaczalo 6, 8 tygodni. Ja
>dziekuje za taka "punktualnosc".
No coz zgadzam sie, ale akurat w przypadku V1 diamond nic driverow nie
przyspieszyl
>Tez nie bardzo - dowod ? FF7, GLUnreal...
FF7 ma blad i jest do niego patch na stronie nvidii, a co do glunreal to
Riva nie obsluguje paru potrzebnych efektow i stad te problemy
>Jednakowoz mam duuuzo wieksza pewnosc, ze o to poprawne dzialanie nie
>bede sie musial modlic do pana A. Groove'a czy B. Gatesa.
>A przy takich np. pcchips czy tam lucky star + powiedzmy idt centaur
>trzeba miec wiele szczescia..
Mialem PCChipsa i sie zgadzam :) Z mala uwaga jedna firma moze zrobic
dziadoskie i przyzwoite produkty i nie nalezy klopotow z jednym modelem
rozciagac na drugi.

>Ale jak sie znasz i masz chlam nie sprzet to chocbys byl nie wiem
>jakim znawca to Ci nic nie da.
Jasne chlamu nie nalezy kupowac, ale nie zawsze to co jest tanie jest
chlamem, w kwestii virge`a wspomniana firma dataexpert kosztowala 10zl
wiecej od wiekszosci chlamow, a oferowala bardzo dobra jakosc.

Pozdrawiam