Re: Nagrywarka EIDE a SCSI

Autor: Mruk (write_me_often_at_hotmail.com)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 04:54:51 MET DST

Przegrywarka SCSI daje ci wieksza pewnosc ze nie bedziesz mial problemow z
buffer overun. Pozatym, jesli masz IDE CD i chcesz kopiowac z CD na
przegrywarke bez uzywania twardziela to mozesz miec duzo klopotow. Pozatym
przegrywarka SCSI jes o wiele pewniejsza we wszystkich przypadkach. SCSI nie
ma takich przerw jakie moga byc na IDE - to znaczy nie bedziesz marnowal
tyle plyt ile na IDE.

Badziewny powinien wystarczyc. Np, Sony Spressa (nie pamietam modelu) jest
sprzedawana ze sterownikiem (jedno urzadzenie - bardzo badziewny).

Jesli mozna, to doradzam Yamaha 4260 (czy cos takiego - wersja PC). Kupilem
i chodzi mi pieknie. Do tego Diamond Fireport 40... :)

Mruk

Dariusz W. <_darkman_at_friko2.onet.pl> wrote in message
<6v3dar$4al$1_at_rekin.onet.pl>...
>Czym sie roznia 2 takie same nagrywarki z roznymi interfejsami (IDE/SCSI)
??