Re: nie wiem jaka karte graficzna kupic...

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 23:08:22 MET DST

"Jarek Witkowski" <brokart_at_webmedia.pl> napisał(a):

> Wlasnie kupuje nowy komputer do prac graficznych 2D (Adobe Photoshop) i 3D
> (3D Max). Chcialbym tez moc zgrywac filmy z kamery, montowac je i zgrywac
> potem na magnetowidzie (VHS).
>
> Nie wiem jaka karte graficzna wybrac do tych celow: ELSA Gloria Synergy 8MB,
> czy tez moze Millenium G200+-Rainbow Runner Studio, a moze zupelnie cos
> innego...

Idealny byłby nowy Marvel na G200, tyle że nie wiem czy gdzieś w PL to
znajdziesz :(
Sam się przymierzam do tej karty (jak jeszcze odrobinę stanieje), opis
znajdziesz u Ananda (www.anandtech.com)
Czy jest już RR do G200 ?

> Jarek Witkowski

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...