Potrzebuję kupić niezłą obudowę, pomóżcie

Autor: Ramirez (koski_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 21:56:07 MET DST

Potrzebuję kupić niezłą obudowę, koniecznie big tower atx, może być droga,
musi być na fakturę, wyświetlacz pokazujący częstotliwość procesora mile
widziany, wodotrysk niekoniecznie :-))), może być nawet oryginalna Intela,
muszę takie cuś najpierw obejrzeć (na zdjęciu lub stronie www) - pozytywne
wrażenia estetyczne bardzo ważne. Stylistyka taka jak obudów stacji
graficznych Integraph może być. Choć właściwie może być taka jak seria big
tower green (chodzi o dwa paski zielone po bokach obudowy - nie chodzi mi o
troskę o środowisko) tylko że z atx. Nie mogę ruszyć z unowocześnieniem
komputera bo nie mogę znaleźć satysfakcjonującej mnie obudowy.
Oferty cała Polska z cenami koniecznie netto.
Proszę o pomoc.