Re: Niestabilne Windows cz.2

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 17:56:59 MET DST

Baba Naga napisał(a) w wiadomości:
<376a132b.379495685_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

>i pewnie w/g ciebie ciągle tak sprzedają ?

Heh, przedtem czlowieka zwyzywales od naiwniakow,
a teraz tak spokojnie to przelknales....
Mysle, ze jesli sie czegos nie wie to lepiej nie
obrazac innch zbyt predko ;> W/g mnie a raczej
w/g ludzi ktorzy sciagaja procki bezposrednio
od producenta wiem, ze nie robi tego nagminnie
tylko w momencie kiedy sprzedaz jakiegos modelu
nie idzie tak jak powinna a slabszego idzie ponad
zalozenia. Oczywiscie zdarza sie, ze jakas czesc
produkcji np. pII 450 bedzie miala jakas "wade"
i pojdzie w swiat jako pII 300. w/g czlowieka, ktory
sciaga proce do swojej firmy od producenta
niedawno byla taka seria do dostania i jesli
udalo sie puscic na 450 to za 1000 zl miales
pII450 w pelnym tego slowa znaczeniu.

>a jeśli nawet to nie jest sporadyczne to co to za overclocking
>przyłączyć do procesora zegar o nominalnej częstotliwości taktowania
>?!

A tego to za nic nie moge zrozumiec...??
Mozesz to przetlumaczyc na polski?

>a nie wiem i mało mnie to interesuje bo lepsza płyta więcej kosztuje
>dokładnie tak jak więcej kosztuje dobry procesor

To po cholere zabierasz glos, jak Cie to nie
interesuje i nie za bardzo wiesz o co chodzi,
zeby namieszac i spowodowac wiekszy ruch
na liscie?

>otóż to, kupisz pii300 będziesz miał pii300, kupisz pii266 będziesz
>miał pii266

Bedziesz mial szczescie i kupisz "dobrego" pII300
-bedziesz mial pII450

Kupisz "dobrego" celerona 300A bedziesz mial
celerona 463A lub w skrajnych przypadkach 504A

Kupisz prawie kazdego celerona zwyklego 266
czy 300 bedziesz mial 448 :)))

>przemądrzałku, przy okazji overclockingu można się nauczyć jak ustawić
>bios, a jak na tej stronie tego nie ma to i czytać nie warto

Zgadzam sie w 100%. To wlasnie podkrecanie spowodowalo
ze 3 lata temu zaczalem zrywac systematycznie plomby z mojego
nowego Optimusa bo p100 stal sie za wolny (niestety nie chcial
sie kopnac wyzej i wtedy zwatpilem, ze overclocking jest mozliwy...
do momentu zanim nie kupilem p166mmx i nie zapuscilem na 250MHz :))))
Szybko doszedlem do wniosku, ze zadna ksiazka o sprzecie
nie zastapi kilkugodzinnych sesji grzebania, zmieniania,
ustawiania poszczegolnych elementow w PeCecie.
Oczywiscie uwazam rowniez, ze duzo mi daly
newsy, a przede wszystkim konkretni ludzie,
ktorzy wiedza o czym pisza i co najwazniejsze
maja w danym temacie jakies ___praktyczne___
doswiadczenia.

Ps.

Przy okazji konkretnych ludzi to co sie stalo z Karpiem (Andrzej
Karpinski)?????
Kiedys dzieki niemu kupilem pierwsza plyte Asusa i p166mmx :)
skutecznie wybil mi z glowy zludne oszczedzanie po kilka zlotych
na sprzecie:))

--
Pozdrawiam
Marek Oberman