Re: LS-120 - czy warto?

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 11:52:25 MET DST

1 Oct 1998 14:34:58 GMT, "Zbyszek" <okon_at_fnet.pl> napisał(-a):

>Ponieważ padła mi ostatnio flopka zastanawiam się czy nie kupić sobie
>LS-120. ZIP raczej nie wchodzi w rachubę ze względu na wyższą cenę i
Ostatnio ktoś proponował napędy za 189 złotych. Chyba warto rozważyć.
>Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w pracy z tym napędem? Jakie moga byc
>problemy, jakie są zalety?
Ja używam od trzech miesięcy na codzień (komputer Siemens ProNet E).
Paskudnie wolne, ale problemów brak. Zaleta jest: 120MB na dyskietce i
niewysoka cena.
A, jeszcze jedno: dobrze, żeby BIOS "widział" napęd, bo inaczej chyba
nie będziesz mógł "bootować" systemu z dyskietki.

--
Jarek Andrzejewski