Re: Fujitsu MPC3043AT problem

Autor: Grzegorz Gierlik (gregg_at_lo13.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 11:30:46 MET DST

In pl.comp.pecet Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:
> Grzegorz Gierlik <gregg_at_lo13.univ.szczecin.pl> writes:
[...]

> Hmm... Jak dla mnie, to niezupelnie. Ale nic.
Dlaczego?

> To prawda. W specyfikacji stoi, ze 0 oznacza, ze producent nie podal
> wielkosci cache.

Wielki dzieki. To rozwiewa moje watpiwosci.

> Bardzo dziwne, u mnie transfer to ok. 9MB/s.
> Jakiego sterownika IDE uzywasz? Na plycie? Jakiej?

Nie bardzo rozumiem pytanie, wiec rozwine swa wypowiedz.
Moj stary Caviar 850MB ma taki sam (prawie) transfer jak ten Fuijtsu,
tzw. ok. 10MB/s.
Plyta Shuttle HOT-xxx (chyba 555), sterownik IDE z plyty glownej.

> Krzysztof Halasa
> Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw

Jeszcze raz dzieki za wyczerujaca odpowiedz.

--
Grzegorz Gierlik