Re: dlaczego ?

Autor: Paweł Ignatowicz (ignat_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 09:51:21 MET DST

Grzegorz Szyszl'o napisał(a) w wiadomości:
<6utsah$b3u$2_at_helios.man.lublin.pl>...

>nie. to juz jest chamstwo. wystarczy ze dana osoba dostanie upomnienie
>przynajmniej od 5ciu roznych osob. bo jak dostaje tylko ode mnie,
>to proboje we mnie wbic kly.

Masz rację.

>coz. sam tej grupy nie pozamiatam. tyle prosilem, a skonczylo sie
>jedynie zalozeniem filtrow na mnie. wiec coz moge zrobic jak nie olac
>tej grupy ? (wiem wiem. niektorzy sie uciesza;)

Chętnie pomogę, ale po kilku akcjach odniosłem wrażenie, że byłem sam. Poza
tym zastanawiam się, czy nie lepiej po prostu olać takie posty. Jak ktoś się
uprze na NTG to będzie dalej to praktykował. Znasz dobre sposoby na takich
odmieńców (wykluczając wspomniane przez Ciebie "chamskie metody")? Poza tym
uważam, że spore samopozamiatanie nastąpiłoby po zmianie nazwy grupy. Jak
możesz to pisz na priva, bo robi się off-topic.

Pozdrowionka
Paweł Ignatowicz
ignat_at_friko5.onet.pl