Re: Wavetable - jak sprawdzic?

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_vc.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 00:04:36 MET DST

Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl) says...
> Znalazlem wlasnie w szufladzie jakis modul Wavetable :-))

Tez bym tak chcial ;-)

> Podpialem toto do mojej ESS 1868, ale roznicy w odtwarzaniu MID-ow nie
> czuje, wiec pytam: Czy potrzebuje do tego czegos jakis soft? Jesli
> nie, to czy istnieje jakis programik, ktory rzeklby mi, czy ten modul
> jest OK lub nie?

Moze ten modul nie jest kompapytyb... no,.. zgodny z Twoja
karta, ale jezeli nie, to w Windzie (jezeli takowa
posiadasz) Panel Ster.->Multimedia->MIDI i tam ustawic MIDI
dla [cos tam, cos tam] _MPU-401_, i to trzeba "podswietlic";
sprawdz tera, powinno byc OK; zycze powodzenia.
Aaaa, modul mozesz sprobowac sprawdzic na innej karcie, moze
jest walniety.

--
Liku
liku_at_vc.pl