Re: Asus P2B i Celeron

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 22:03:16 MET DST

Dnia Thu, 01 Oct 1998 17:21:33 GMT, sumas_at_my-dejanews.com napisał:

>Zrobiłem overvoltage (2,4V) - chyba nie za dużo?(przy 2,2V musiał bym wycinać
>3 paseczki - a mam za grube paluchy i ręce mnie się trzęsą)
Niezla wymowka :) Osobiscie - balbym sie robic overvoltage o 20%. Ale
nie mam zamiaru nikogo za to pobic, nie znam sie, moze tak trzeba.

>rdzenia? - którego? procka, czy drugiego potworka? czujnik temperatury mam we
>własnym palcu i Celek jest zimny jak lód (firmowy wiatraczek od "Insajdka")
Myslalem o seleraku, ale skoro piszesz, ze zimny... a moze po prostu
sie nie wyrabia, to tez sie zdarza; sa przeciez procesory ograniczone
nie przez cieplo z definicji jak np. G3 - znajomy kreci 233 na 300 bez
problemu i jest zimny, ten typ po prostu tak ma. Wszystkie uklady
elektroniczne maja zapewne jakies ograniczenie response time, a zatem
i max-frequency.

>monsterek jak zwykle cieplutki (poziom hard i Ground Zero - rewelacja!)
Nie skapowalem, w czym te poziomy - ostatnio sie opuscilem w
giercowaniu :(

>najcieplejsza (wręcz gorąca) jest karta grafiki (rzęch: STB Nitro 3D) (już
>nie mogę się doczekać na TNT) A wracając do wieszania, też miałem
>ip200mmx_at_233 (-więcej się nie dało) i Unreal(cudo)
Off-topic: unreal, cudo, zgoda; I ciekawe kiedy doczekam sie patcha
OpenGL do mojej Rivy128, ktory bedzie mial wreszcie colored lightning
i da sie odpalic 512x384... i w ogole, gdzie sie sprawdza najnowsze
patche? na www.unreal.com jest sekcja support/downloads, ale tam tylko
o main patchach 2.16, 2.17... o OGL bylo kiedys na Blue's News w
sekcji files, ale zniknelo.

Jacek Fiok, Warszawa
jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---