Re: Modem zoom34l

Autor: Adam Hetmanski (hetman_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 19:59:30 MET DST

Dnia Sat, 19 Sep 1998 08:20:43 GMT, "Tadeusz Drabarek"
<tadrbk_at_priv.onet.pl> raczył(a) napisać:

>Mam już od ponad roku modem ZOOM34l. Na pudełku jest napisane :33600bps. Cóz
>z tego, kiedy TAKIEJ PRĘDKOŚCI NIE DA SIĘ ustawić. Zawsze łączyłem się przy
>28800, ale treaz chciałem sprobować 33600. Biorę dyskietki (na których NIBY
>są sterowniki) i nic. Tam NIE MA ŻADNYCH sterowników, tylko jakieś
>kretyńskie programy COMit, czy DelrinaFax(coś tam).
>Pytam: czy ktos wie jak mógłbym wycisnąć 33600 (chyba ktos jescze ma taki
>modem oprócz mnie) ?
>
>Za odpowiedź (lub jej brak) z góry dziękuję .

1. Sterowniki to plik mdmzoom.inf
2. Może masz kiepski stan łącza telefonicznego, napisz do TPSA prośbę
o sprawdzenie stanu technicznego (u mnie w 4 dni się zjawili i
poprawili)
3. Sprawdź, czy w Twoim gniazdku telefonicznym nie znajduje się
przypadkiem kondensator jako filtr, jeśli tak to go wywal.
Jeśli wtedy modem w windzie napisze podczas wybierania numeru, że nie
ma sygnału linii, to prawdopodobnie masz kiepski stan łącza (p. pkt
wyżej) i wtedy spróbuj użyć mniejszego (pojemnościowo) kondensatora w
miejscu starego.

Hetman