Re: Asus P2B i Celeron

Autor: Michal Malanowicz (michal_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 19:01:53 MET DST

>To nie jest regula, ale przy zwalonych/nie-wyrabiajacych-sie
>pamieciach zawiesza sie raczej szybciej niz po 5 min. Z watku wynika,
>ze zrobiles overvoltage, wiec raczej stawialbym na przegrzanie
>rdzenia. Ja mam podobne zjawisko przy ip200mmx_at_250: po jakims czasie
>wiesza mi sie Unreal tzn. wychodzi z siebie - i po ponownym wlaczeniu
>gry wiesza sie juz bardzo szybko. Przegrzanie, nieprawdaz?

Skoro mowa o takich rzeczach, to na co stawiacie w moim przypadku:
Procek iPII350MHz, Asus P2B, 128MB SDRAM 6ns, Tseng ET6000,
Voodoo2...
Jezeli ustawie magistrale na 133MHz (nawet downclockujac proca) to
wszystko zdaje sie chodzic w normie (Q2, Q1, 3DS, aplikacje biorowe)
oprocz gry Motocross Madness.
Ja stawiam na przypadlosc samej gry, ale moze jest ktos, ktoremu
taka konfiguracja i taka gra chodzi? Wtedy zwale podejrzenie na co innego.

Michal Malanowicz
michal_at_waw.pdi.net