Re: Kilka monitorkow w win95

Autor: Marek Wesołowski (wesmar_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 17:07:39 MET DST

Kobold napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy ktos z Was, odpalil winde powiedzmy z dwoma monitami.
>Podzielcie sie doswiadczeniami.
>Mam dwie karty grafiki, za niedlugo drugi monit.
>
>Kobold

Podlaczylem 2 monitory pod winde98:
15" Daewoo i 17" Highscreen'a
Technicznie rzecz bardzo prosta, potrzebne dwie karty graficzne i
naprawde duzo miejsca na biurku...
W panelu sterowania -> ekran -> ustawienia pojawiaja sie dwa monitory.
Wybierasz karte graf. lub monitor i niezaleznie ustawiasz parametry
(odswiezanie, rodzielczosc glebie kolorow itd.)
Mozesz ustalic ktory monitor bedzie z lewej (prawej) strony pulpitu, potem
zwyczajnie przeciagasz mysza w bok (krawedz laczaca monitory) i jestes na
drugim. Okno aplikacji mozesz umiescic nawet w polowie na dwoch
monitorach na raz, jest cool i dziala! (jako eksperyment rzecz jasna)
Problem jest gdy ustawisz monitory zbyt blisko siebie - pogarsza sie jakosc
obrazu... problem jest rowniez z aplikacjami przechwytujacymi caly ekran
(a nie odpalanymi w oknie) dzialaja one na karcie podstawowej (u mnie
monit. 17") i nie moge ich zmusic do dzialania na drugim monitorze.
Ale ogolnie jest fajnie - mam w sumie 32" powierzchni ekranu!!!
Polecam to jako sposob na zagospodarowanie wysluzonej 14" lub 15"...
... i pozdrawiam.

Wesoly
wesmar_at_friko3.onet.pl