Odp: monitor CTX 1569SE

Autor: Darek - alpha (dariuszo_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 11:15:59 MET DST

Niedawno tez chcialem go kupic - wlasciwie to go kupilem i mialem 1 dzien w
domu - zamienilem go na OptiView 15 L.
Wybralem mój byly egzemplarz sposród 3 szt. - wszystki mialy jakies wady
(prosto z pudelek).
Na plaszczyznach szarych o duzej powiezchni widac czarne koliste plamy na
kazdym badanym przezemnie egzemplazu, ale najgorsze jest to ze widac równiez
w kazdym z nich koliste prazki w okolicach narozników (najlepiej na szarym
,przyciemnionym tle)
i nie jest to wida karty graficznej jak mnie informowano. Zniechecilem sie
do niego i wymienilem na OptiView 15 L.
CTX 1569 SE faktycznie ma ostry kontrast i wypala oczy (nawet za mocno) ale
opisane wady zupelnie go dyskwalifikuja w moich oczach. Dodam jeszcze ze
mimo dobrej regulacji geometrii obrazu na zadym z nich nie uzyskalem w pelni
prostych lini bocznych ekranu, zawsze bylo jakies zabuzenie i to
niesymetryczne.
Osobiscie go nie polecam
Zdrówka zycze.>>>>>>Dariusz Owczarek
 === dariuszo_at_bigblue.alpha.net.pl ===
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====