NU 30 pod WIN98PL - klopoty!

Autor: Celar (XYZ_at_XYZ.XYZ.XYZ)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 07:50:34 MET DST

Czy ktoś miał podobne problemy ???? Czy ktoś miał kłopoty z Norton Utility
3.0 pod WIN98PL ???
Uwaga Instalacje niezależne, na kilku różnych zestawach.
Miałem doczynienia z ogłupieniem Norton Speedstart, łamaniem się systemu z
krytycznym wyjątkiem VXD dla chyba IFSMGR(1). A przy dysku 8,6 GB IBM nie
chciał działać ani NORTON DISK DOCTOR ani SPEEDDISK.
Podczas innej instalacji (bez NU) kłopoty miałem z NORTON ANTIVIRUS w Ver
4.0 i 4.05(?). System mówił, że podstawowy plik exe NAV został zmieniony i
kazał przeinstalować program ?I?? -kilka razy to samo.
WWW.Norton - twierdzi, że NU 3,0 i NAV 4.0 mają oficjalne błogosławieństwo
Petera Nortona dla pracy pod Win 98. To co jest do k...#$!%$@^& grane?????

Pozdrowienia Celar maito:celar_at_friko6.onet.pl