Re: Winda98pl - defragmentacja

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_kki.net.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 00:10:21 MET DST

Kowalski Robert napisał(a) w wiadomości: <6uq217$708$1_at_info.nask.pl>...

>masz
>odpadnie

>Po pierwsze to rada była aby¶ włożył tego Quantuma na drugi kanał IDE. To
>powinno dać się zrobić i Caviar nawet pojęcia nie będzie miał że w
>komputerze jest jeszcze drugi HDD.

Tak też mam zrobione. Dwa dyski są na dwóch tasiemkach (oba master)

>Ustawienia jumperów Caviar
>o o o
>o o o
>Czyli standalone Master

No stary. Tu jest zasadzka. Otóż mam ok. 8-10 ustawień jumperów, a i tak jak
wybiorę jakiś to nawet sam caviar się nie zgłosi. Działa jedynie z
otwartymi.

>Quantuma też ustawiasz na master, CDROM na slave i umieszczasz na drugim
>kanale IDE

CD-Rom'a mam SCSI także odpada (oba slave są wolne)

>Je¶li chcesz Caviara połaczyc na jednym kanale z Quantumem to Quantuma
ustaw
>na slave (do Quantuma nie pamiętam zwokologii- zreszta tam to co model to
>inne ustawienia)
>a z Caviara wyjmij ten jumper

Znaczy się podłączając pod slave quantuma mam mu wyjąc wszystkie (jedną)
zworki.

Pozdrówka
jarekkam_at_kki.net.pl