Re: AMD K6 2

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_vc.pl)
Data: Wed 30 Sep 1998 - 21:33:42 MET DST

On Wed, 30 Sep 1998 14:22:43 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol) wrote:

>Zalecenia? Duży radiator z dużą powierzchnią wymiany ciepła (bogate,
>skomplikowane ożebrowanie), a na to wiatrak, niekoniecznie wysokoobrotowy,
>ale z możliwie dużą średnicą wirnika.
A najlepiej jedno i drugie.

>Ważny jest stop, z jakiego wykonany
>jest radiator (tu niestety nie jestem specjalistą) oraz jego kolor
>(czarne lepiej przyjmują i oddają ciepło).
Zaraz, zaraz. IMHO jeśli nawet kolor jest istotny, to _tylko_ jako podstawa do
przypuszczeń o stopie. Albedo materiału akurat _tu_ nie odgrywa raczej żadnej
roli.

>Pod radiator trochę pasty
>silikonowej (tu też nie jestem specem, ale podobno ważny jest wypełniacz:
>biały (dobrze przewodzi ciepło) lub brązowy (opiłki miedzi???, rewelacyjne
>przewodzenie ciepła).
Ale warstwa powinna być jak najcieńsza, inaczej pasta będzie działać jako
wspaniały izolator termiczny :)

       Piotr 'Xenocide' Sieklucki
xenocide_at_vc.pl xenocide_at_polbox.com
GSM/SMS: +48 501 163568 ICQ: 3141856
Ceterum censeo Microsoft delendam esse