INTERNET A TELEFON

Autor: Cookie (Cookie_at_f64.n482.z2.fidonet.org)
Data: Tue 29 Sep 1998 - 15:53:01 MET DST

hi Paweł...

PC> U mnie kiedy korzystam z modemu i ktos do mnie probuje sie dodzwonic to
PC> mnie rozlacza >:| i zaraz slysze dzwonek telefonu. Nigdy takiej uslugi
PC> nie zamawialem, place zwykly abonamnt.

uu... toz to skandal...

a co do ciekawych sposobow psucia zycia modemowcom wspomne chociazby
o takim przypadku, jaki dosiegnal znajomego pracujacego w biurze, ktorego
centrala jest tak skonstruowana, iz, gdy ktos probuje sie dodzwonic
pod dany wewnetrzny numer, lecz jest on akurat zajety w sluchawce
potencjalnego odbiorcy pojawia sie krotki sygnal 'buuu' - jako, ze
na linii czesto pracuje modem, dochodzi do zaklocen w pracy, zrywania
transmisji, tudziez rozlaczenia wskutek niemoznosci jej ponownego nawiazania.

Cookie