Re: Mam problem z modemem . POMOCY ?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 29 Sep 1998 - 17:25:27 MET DST

On Tue, 29 Sep 1998 17:02:00 +0200, "Maciek" <skates_at_friko5.onet.pl>
wrote:

>Mam problem z modemem Zoltrix 33600 bps . A cały sęk w tym iż zamiast łączyć
>mi przy 33600 bps łączy mi przy 26400 bps . Co mam z tym zrobić .
>Czy odwoływać się do karty gwarancyjnej . Słyszałem , że Tweak DUN może w
>czymś pomóc .

Podziekowac telepsowi... Czy dostales z tym modemem gwarancje ze
polaczy sie na 33600 z kablem wetknietym np. do sedesu zamiast
gniazdka telefonicznego?
Moze, ale tylko moze, dokladne przeczytanie, zrozumienie instrukcji i
pozniejsze dokladne dostrojenie modemu do linii (wzmocnienie, poziom
nadawania, tego typu bajery - niektore modemy daja sie troche
podprofilowac). Ale jak filtry na linii masz ciut ciasne - to moze nic
nie pomoc - po prostu 33600 to teoria, jak polaczysz dwa komputery
przez domowa centralke to bedzie na bank, po miescie to juz roznie
bywa...

Darek