Re: CD-Recordery JUKEBOX

Autor: Jacek Skaźnik (jskaznik_at_helion.com.pl)
Data: Tue 29 Sep 1998 - 11:48:57 MET DST

>Przecież ja go niczym nie straszę! Ja się tylko grzecznie zapytałem...

Po 1 twoje pytanie nie mialo nic wspolnego z trescia mojego postu, wiec bylo
zwyklym spamem.

>Z policji nie jestem, ale widziałem jeden dom po nalotce, biedaczek
>Czasami niektórzy użytkownicy zwiedzeni wyjątkową łatwością procedury,
>nie zdają sobie sprawy, że kopiowanie programów komercyjnych to

No tak, a moze ja chce kopiowac swoj wlasny program komercyjny??? a nie
oplaca mi sie go tloczyc i wole kupic JUKEBOXa i sam sobie nagrac. Ale jak
widze dla ciebie gosc kupujacy nagrywarke to zlodziej. W zwiazku z tym
proponuje objac embargiem wszelkiej masci urzadzenia do kopiowania
informacji (maszyny do tloczenia, CD-Recordery, CD-RW, stacje dyskietek
tez), bo przeciez kazdy, kto sobie cos kopiuje - kradnie.

Jacek Skaznik .\3D Magazine Cover CD editor /.
jskaznik_at_helion.com.pl : http://www.helion.com.pl/3d
GSM : +48 603 189 005 : SMS : +48603189005_at_text.plusgsm.pl
opinie tu wyrazone sa moimi prywatnymi przemysleniami
nie nalezy ich utozsamiac z opiniami Magazynu 3D