Re: Monitor Samsung 700p plus

Autor: Michal Malanowicz (michal_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 29 Sep 1998 - 11:15:52 MET DST

>Bede rowniez bardzo wdzieczny za uwagi uzytkownikow, dotyczace pracy z nim
>(nie chce przy wyborze opierac sie jedynie na tescie Chipa).

Wlasnie posiadam taki monitor. IMO jest swietny. Nic nie przebieralem
w monitorach, przynioslem do domu pierwszy lepszi i... mila niespodzianka.
Obrazu w zasadzie nie trzeba bylo korygowac - wszystko proste, bez
odksztalcen i rozbierznosci. Ostrosc i kontrast stoja na bardzo
wysokim poziomie.
Moze jako wlasciciel nie jestem zbyt obiektywny, ale to nie jest tylko
moje zdanie. Kumpel, ktory kupil 17'' Sony za duzo wieksze pieniadze
przyszedl i powiedzial, ze jego Sony do mojego Samsunga sie nie umywa!
IMO tak wlasnie jest. Trudno o lepszy monitor :-)
Poza tym, jest to delta (plamka 0.26), ktorej to jestem zwolennikiem
za najbardziej wierne odzwierciedlanie kolorow i za brak paskow
w poprzek ekranu.

Michal Malanowicz
michal_at_waw.pdi.net