Re: Jaka plyta pod CELERONA?

Autor: Bartłomiej Dziedzic (barool_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 28 Sep 1998 - 10:17:56 MET DST

Specjalnie pod celerona intel wypuscil chipset EX ale ja polecam BX poniewaz
mozna potem wsadzic P2
ATX nowy standard plyt wszytkie comy l lpt zlacze klawiatury sa przylutowane
do plyty latwiej ja zamontowac bo nie ma zabawy z podlaczaniem kabelków od
wspomnianych portów w kompie jest wiekszy pozadek bo nie ma kabelków ATX ma
tez inaczej rozwiazane zasilanie plyt
AT stary standard duzo kabelków i zabawy tanszy.

Bardziej oplaca sie inwestowac w ATX xhoc jest drozszy, chyba ze masz stara
obudowe to wtedy lepiej sie zastanowic bo obudowa tez jest drozasza i to nie
malo. Z drudiej strony juz zapiwiadaja nowy standard plyt wiec cholera wie
co kupic.

Jezeli chodzi o parametry (predkosc, procesory, wypozazenie to ATX i AT nie
ma nic do tego.