Ratunku, co to za symbole?

Autor: Adrian Konarski (a_konarski_at_geocities.com)
Data: Sat 26 Sep 1998 - 23:16:50 MET DST

Ratunku, błagam, pomóżcie co to znaczy ATX, BTX, LX, BX. Cos chyba tu
namieszałem...
A czy ta płyta o ktorej niżej: EPOX 61LXAM ATX, czy to jest BX?
Podstawowe pytanie: Czy ATX to poprostu nazwa obudowy, w przeciwieństwie
do np.baby...
Interesuje mnie Celeron z plytą 100MHZ.
Co to jest za roznica czy mam BX, czy LX
Dzieki, jeśli chcecie mi powiedziec Read Friendly Manual, to błagam,
powiedzcie gdzie mam to znalezc? Do tomshardware juz zajrzałem, ale
jakos nie pisze o tym dokladnie.

pozdrawiam

Adrian

Było:

Miałem wczoraj w ręce EPOX 61LXAM ATX
Flash BIOS działał zawsze na EPOX-ach OK, więc i tym razem powinno być
tak
samo.
Płytka pododa mi się , ma program do monitoringu temp. procesora,
Wszystko zainstalowało się dobrze.
Test gier wyszedł też - wszystko chodziło.
Myślę że to całkiem dobry wybór - oczywiście za tą cenę.
Pozdrowienia.
Kosztowała 405 zł.

>Powiedzcie prosze, jakie polecacie najtansze (ale jeszcze dobre) plyty
>pod PII. Moze nie zalezy mi na ASUSie i na jakiejs konkretnej marce,
ale
>na tym zeby miala flash BIOSa i dobrze dzialala. tak wlasciwie ten
Flash