Dwa monitory i W98.

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_vc.pl)
Data: Sat 26 Sep 1998 - 15:29:16 MET DST

Uruchomiłem wczoraj obsługę wielomonitorowości w W98. Podłączyłem 17" Bridge do
Trio 64 V+jako monitor dodatkowy, a 15" Bridge do ET6100 jako główny. (Vindex:
okazało się, że jednak nie trzeba wyłączać vga core logic...) No i niby jest
dobrze, ale na 15" widać wyraźnie pulsowanie ekranu po prawej stronie,
spowodowane bliskością 17" (na której nic takiego nie widać). Problem znika, gdy
monitory rozstawi się o ok. 20-30 cm. W pracy to specjalnie nie przeszkadza, ale
zastanawiam się, czy aby praca w polu magnetycznym drugiego monitora nie
zaszkodzi 15"?

PS. A wielomonitorowość jeszcze bardziej zdestabilizowała Windows :) Błędy
wyskakują parę razy częściej niż przed instalacją drugej karty :)

       Piotr 'Xenocide' Sieklucki
xenocide_at_vc.pl xenocide_at_polbox.com
GSM/SMS: +48 501 163568 ICQ: 3141856
Ceterum censeo Microsoft delendam esse