Re: Plyta Soyo LX

Autor: TrIx (trix_at_polbox.com)
Data: Sat 26 Sep 1998 - 14:51:20 MET DST

Wiem ,ze te ATX maja duzo mozliwosci, ale nie jestem pewien czy moga
regulowac predkosc wentylatora. Uwazam tak dlatego ,ze wentylatory do
procesorow (i nie tylko zreszta) kolo osi obrotu maja zasinstalowany uklad
elektroniczny (tzw. stabilizator) i dzialaja tylko na okreslone napiecie.
Oczywiscie mozna podac mniejsze i wentylator zwolni, ale po uplywie ok 2 - 5
minut wylaczy. Wiem to z wlasnego doswiadczenia.

TrIx