Re: Jaka dobra nagrywarke SCSI 4x (np. PlexWriter)

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_mail.accent.com.pl)
Data: Fri 25 Sep 1998 - 19:11:22 MET DST

Faktycznie Plextor to swietna nagrywarka nie mialem prawda doczynienia z
wersia zwykla(to jest z sama nagrywarka) ale ostatnio bawilem sie z
Jukebox-em( na 100płyt) gdzie jako nagrywarka byla wlasnie Plextor,
zadnych problemow z nagrywaniem 4x nawet jak sie pusci 100 sztuk, co
dowodzi o jakosci wykowania i uzytych komponentow.

Moge takze polecic Panasonica 4x/8x tansza(~1250zl+VAT) ale tez niezla
nagrywarka niezawodna i szybka.

Uwaga! nie kupowac kontrolerow SCSI tanich typu NCR 810 moga byc problemy
przy nagrywaniu 4x. Najlepiej to cos Adaptec-a albo DPT

Pozdrawiam Ramon