Re: SCSI kabel

Autor: Krzysztof Babendych (krzybbdy_at_kki.net.pl)
Data: Fri 25 Sep 1998 - 18:54:32 MET DST

Dnia Wed, 23 Sep 1998 21:02:38 GMT, scompt_at_pro.logonet.com.pl
(http://www.bla.priv.pl) pisze:

>kupie kabel SCSI
>
>Wide SCSI - 68 pin z jednej strony oraz 25 pin z drugiej
>(polaczenie karty Adaptec UW ze skanerem)
>
>scompt_at_pro.logonet.com.pl

Mam podobny problem (na razie nierozwiazany), ale mam tez taka mysl:

Z kontrolera Adaptec 2940UW jest na zewnatrz wyjscie WIDE, ale
wewnatrz sa dwa wyjscia - WIDE i NARROW.
Skoro nie ma przejsciowki wide > narrow, to olac problem i wyprowadzic
na zewnatrz waska szyne danych, w ktora jest wyposazony ten kontroler.
Byc moze jest mozliwe kupic sledzia z gniazdem narrow do podlaczenia
od wewnatrz zwyklej szelki SCSI ?

Ja sam w ostatecznosci planuje sklecic sobie takie cos jesli zdobede
odpowiednie gniazdo i opis wyprowadzen.

 Krzysztof Babendych
 krzybbdy_at_kki.net.pl