Re: HERKULES i polskie czcionki

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Fri 25 Sep 1998 - 09:34:05 MET DST

Thu, 24 Sep 1998 20:00:38 GMT, Slawomir Tokarski <stok_at_kki.net.pl>
napisał(-a):

>byl kiedys program umozliwiajacy wyswietlanie polskich liter na karcie
>herkules czy mozna prosic o URL lub na priva
Ten program nazywał się chyba Polonus i towarzyszył Sarmacie, czyli
spolszczonemu przez Rolanda Wacławka (AFAIR) Clipperowi 86 (lub 87).
Próbowałem go znaleźć w swoich zbiorach, ale się nie udało.
IMHO 100x lepiej jest jednak przeprogramować kość - taka karta
pozostaje kompatybilna ze wszystkim (ze wszystkim, co jest
kompatybilen z HGC, oczywiście :-).

--
Jarek Andrzejewski