Re: Ctx 1792E niestety [dlugie]

Autor: Mateusz (firm_at_no_firm.com)
Data: Fri 25 Sep 1998 - 09:48:47 MET DST

|Z tego co wiem to 1792E jest zubożoną wersją 1792SE który mam

1792E jest tym samym monitorem co SE. Roznica to kraj producenta: SE Anglia,
E Tajwan + brak jakiejs normy (chyba CTO'95). Poza tym SE od dluzszego czasu
nie jest spotykany w sklepach (od miesiaca interesuje sie monitorami i na
oczy go nie widzialem)

|Był dostępny w sklepie, trzeba było chociaż kupić wtorkową Wyborczą

Nie byl dostepny 2 tygodnie temu w W-wie. Zaden ze sklepow nie gwarantowal
dostaw w najblizszym czasie (wahania USD), malo tego - dotarlem do
generalnego importera ctx i nawet on nie wiedzial, kiedy mu przysla jakis
towar. Mozna tylko bylo sie zapisac na liste spoleczna + wplacic zaliczke i
czekac xx dni, miesiecy, lat (wczesne lata osiemdziesiate)

|Pewne zniekształcenia są normalne i akceptowalne, oczywiście nie każde
|Monitor po prostu był zapewne uszkodzony

Wczoraj chcialem oddac lub wymienic ten monitor w sklepie. Sprzet byl
kupiony na gieldzie ale okazalo sie, ze firma sprzedajaca na niej to nie
dokladnie ta firma w sklepie, chociaz serwis i naprawy gwarancyje te same
(jest to zakrecone, dlugo by mowic - kolejny powod, by nie kupowac na
gieldzie). I tak dobrze, ze zgodzili sie go wymienic na nowy po 3 tygodniach
(na poczatku rozmowy wchodzil w gre tylko serwis).
Trafilem na fajnego goscia, ktory bez problemu postawil 2 do wyboru. I teraz
jest OK - jest nieznaczna poduszka, ale symetryczna i tylko u gory. Troche
go slychac, ale tylko jak przylozy sie do niego ucho (pozostale tez tak
mialy). Koles tez powiedzial interesujaca rzecz - z doswiadzczenia wie, ze
chociaz moj faktycznie nie trzyma symetrii to przez serwis producenta
zostalby uznany za mieszczacy sie w normie (poza tym, nawet z Futura'mi ma
podobne problemy, choc to inna klasa monitorow).

Tak wiec nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo - wszystko zalezy od
ludzi z ktorymi masz do czynienia.

|Prawda z gatunku tych oczywistych ;->

Tak myslisz? Poczytaj listy fanatykow typu: cd-rom LG to zlom, I love Asus -
paranoja (sam mam Asusa, ale widzialem swietne LG). Swoja droga to czytajac
takie listy mam wrazenie, ze pisza sami sprzedawcy i panowie z serwisow (aby
cos powiedziec nt. produktu to trzeba troche sie nim pobawic i to nie jedna
sztuka a kilkoma - zajmuje to sporo czasu i pieniedzy, no chyba ze ktos zyje
po to aby testowac, testowac... :-)

Mateo