Re: Video-konferencje - jak i z czego?

Autor: http://www.bla.priv.pl (scompt_at_pro.logonet.com.pl)
Data: Thu 24 Sep 1998 - 15:00:57 MET DST

On Fri, 04 Sep 1998 13:26:38 +0200, Michal Pierewicz
<michal_at_off-road.pl> wrote:

>Czolem,
>prosze o odpowiedz jak i z czego mozna zestawic zestaw do tzw.
>tele(video)konferencji poprzez Internet z peceta.
>Czy mozna skorzystac ze zwyklej (analogowej) lub cyfrowej
>kamery wideo? Jaka karta jest najlepsza do takich zastosowan
>i czy np. karta wideo typu miroVIDEO DC30 jest odpowiednia?
>Pozdrawiam
jasne ze mozna,
ja uzywalem kamery Panasonic na stojaku(wazne,bo nie wylacza sie po 3
minutach)AVMaster + CuSeeMe (+ SB AWE64 do dzwieku,gdyz AVMaster nie
chcial przesylac dzwieku)
Potrzebny jest jeszcze tzw.Reflector,czyli serwer sluzacy jako hub
przy polaczeniu.Jest ich w swiecie setki(podzielone tematycznie np
bussines,xxxporno,private itp.Przy logowaniu nalezy zadeklarowac
rodzaj połšczenia np:ISDN,linia telefoniczna oraz jest mozliwosc
wyboru (a raczej jej nie ma) czy telekonferencja jest zamknieta czy
ogolnie dostępna.
CuSeeMe ma mozliwosc jednoczesnego widoku 9 rozmówców przy
nieogranizonej liczbie z których ich wybierasz(oczywiscie zalogowanych
w tym samym czasie)
scompt_at_pro.logonet.com.pl
http://www.bla.priv.pl