Re: C300A@504 - stabilnie

Autor: Pawel Czoppa (grah_at_friko5.onet.pl)
Data: Thu 24 Sep 1998 - 11:35:14 MET DST

>Jednak wydaje mi sie ze roznice w osiagach
>miedzy 463MHz a 504MHz nie sa az tak duze
>aby decydowac sie na znacznie cieplejszy
>procek przy 504. (chociaz w quaku kilka
>klatek przybywa :)

Marek ! jeste szalony ! to moja prywatna opinia,
czyzbys nie zauwazyl ze procesor przyznaczony orzez intela do pracy z
czestotlowoscia 300 MHZ przy magistrali 66 ty zapuszczasz prawie dwa razy
szybciej ?? wg mnie sadzi to tylko o dominujacej pozycji intela na rynku i
jakosci jego produktow,

wielkie dzieki ci za info w sprawie tych procesorow, czy ktos moze pamieta
jeszcze te rozpaczliwe posty "celeron A nie kreci sie" :))

gratuluje super egzemplarza ....

PC