Re: zlomtrix 56k - klopoty

Autor: Zbigniew J. (sulres_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 21:22:50 MET DST

>Jestem szczesliwym (?) posiadaczem modemu wewnetrznego zoltrix 56k flex
>(ROCKWELL).
>Niestety zachowuje sie on bardzo dziwnie, a mianowicie czasami dziala, a
>czasami nie.
>Ustawione zworki ma na COM1 i IRQ 3, czyli wszystko ok. Nie ma takze
>konfliktow z innymi urzadzeniami w systemie
>(SB 64, karta radiowa zoltrix). Sprawdzalem to milion razy...
>Objawy:
>Odpalam w95 i probuje za pomoca dialup networking polaczyc sie z
>internetem. Niestety, najczesciej modem nie probuje nawet wybierac numeru
> [...]

Ja posiadam ten sam modem i mialem te same objawy gdy:
-jak instalowalem Win 95 i byla proba wyszukania modemu
 to dawalem Windzie dysk dolaczony do modemu ale Winda i tak cos namieszala
i na tych serownikach zawieszal sie komp(komunikacje pomiedzy modemem a
plyta moglem w tedy ustawic max 57600)
 -po instalacji Windy zrobilem tak-w panelu sterowania ustawilem porty bo sa
one ustawione standardowo na 9600 na np.115200 (na ktorym jest modem)
-dalej w panelu sterowania" modemy" wywalilem zainstalowany modem i dodalem
nowy modem oczywiscie sterownik z dyskietki i Winda sie od razu pyta na
ktory com i po tym zabiegu wszystko biega o.k.a max polaczenie we
wlasciwosciach modemu pomiedzy modemem a plyta moge ustawic 230400
U mnie ten modem dziala :-) Powodzenia

Zbigniew J. sulres_at_friko.onet.pl