Re: zlomtrix 56k - klopoty

Autor: sir Pawian (pawian_at_beer.com)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 14:23:13 MET DST

On Wed, 16 Sep 1998 16:05:10 GMT, Waldemar Czernichowski
<wuwuce_at_friko3.onet.pl> napisal:

>przeciez napisalem - jezeli zlomtrix "nie rozlacza" lub daje komunikat -
>"brak sygnalu wybierania" i pomaga wtedy tylko odlaczenie od linii tel.
>to winny jest kontaktron na tymze zlomtrixie odp. za wl/wyl. linii tel.
>ten kontaktron to takie male ,czarne podluzne pudelko przewaznie
>zlokalizowane kolo transformatorka (bialego) . aby to sprawdzic ,
>wystarczy lekko puknac np. dlugopisem w obudowe tego kontaktronu...
>mam to w 3 zlomtrix`ach 33600 zakupionych w przeciagu ostatnich 2 lat.
>Wiekszego syfu niz zlomtrix , to chyba u nas na rynku nie ma.
> [...]

a moze mozna w jakis sposob zwiekszyc prad sterujacy dla tego
przekaznika, czy jet tam sprezyna czy silownik hydrauliczny? moze
jakis dodatkowy rezystor szeregowy albo cuus? nie mam nic do stracenia
bo moj chinski szajs juz jest po gwarancji.
czesc

  /--\
( 0 0 )
 |_oo_| Pawel Idzikowski