Re: Matrox - FlashBIOS zdechł

Autor: Marcin Witek (viciu_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 12:53:58 MET DST

Lukasz Moskot napisał(a) w wiadomości: ...

>Marcin Witek <viciu_at_priv2.onet.pl> wrote in message
>6u76vk$nbs$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
>
>mialem podobne zdazenie ale z MM II ja to poprostu odeslalem do matroxa , a
>inny ale ryzykowny sposob to
> jakos wylutowac bios i przeprogramowac (ale napewno zwykla lutownica tego
>nie zrobisz) .
>
>pz tm

Cze!
No cóż, ja tego nie wylutuję (choć-em elektronik) na 100%, ale dzięki za
radę.
BTW: odesłali ci z matroxa tą samą kartę czy inną, a może z przelutowanym
biosem?

A może ktoś ma na tyle dokładną specyfikację mystiqua (i PCI), żeby można to
bylo probować przeprogramować chałupniczo, własnym progsem?? Jak mnie ktoś
poratuje, a jest z Wrocławia, to ma u mnie piwsko.
cze.