Re: jaka plyta do K6 2 (VIA,SIS,ALI) ?

Autor: Alexy (nikt_at_nigdzie.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 07:30:48 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote:

> A masz podane ustawienie zworek dla 112 i 124MHz?
> Mam identyczna plyte i w dokumentacji oraz na plycie podane sa wylacznie
> ustawienia do 100MHz.

Wlasnie w tym problem ze nie mam ale za zegar odpowiadaja 3 zworki
co daje 8 kombinacji ustawien, w instrukcji opisane jest 5 zatem
pozostaje ... Metoda prob i bledow czasem sie przydaje.
Znalazlo sie ustawienie na 90MHz , jedno ustawienie nic nie robi
(moze to 124) , a na ostatnim cos tam pika a nie mam kodow wiec nie wiem
co moze byc nie tak.

--
-------
Alexy