Unreal+Riva+GL=kaszana

Autor: Wojt Wendt (wwwojo_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 19 Sep 1998 - 19:53:18 MET DST

Mam K6-2 300, Viper 330 AGP, 64 RAM.
Instalowalem patcha "unrealbeta213.zip" chyba ze strony Woja
i kilka innych patchow do GL w Unrealu. No i chyba juz mam GLa w tej grze
ale tekstury wygladaja jakby byly filtrowane ale w paski
a wdodatku gra nie chodzi plynnie wrecz skacze.
Pomozcie skad sciagnac jakis fajny dodatek do GL UNREAL, czy ktos mial z tym
tez takie problemy?Kupilem komputer specjalnie do tej gry i jestem strasznie
rozczarowany.
P.S. Sory za walkowanie tematu ale jestem za glupi zeby pokonac ten problem.