Re: jaka plyta do K6 2 (VIA,SIS,ALI) ?

Autor: Vibez (artiaks_at_polbox.com)
Data: Sat 19 Sep 1998 - 01:12:06 MET DST

Piotr Tomczak napisał(a) w wiadomości: ...
>Oddaje moja poprzednia plyte (TXAGPPRO) do reklamacji i maja mi wymienic na
>inna i tu pytanie:
>Jakiej plyty sie wystrzegac?

>plyta musi miec: 100MHz, AGP, niezalezne zworkowanie cestotliwosci proca,
>szyny i pamieci.
> najlepiej z wbudowana karta myzyczana
>czy lpiej miec zworkowanie w biosie, czy "fizyczne"?
>co wybrac, czego sie wystrzegac HELP!!
>
>sector

Elpina na PC chips TX 100 Mhz, AGP, sound 16 bit onboard
jest cool ale co do zworek nie jestem pewien / 90 % ze jest to automat.

Fic VA 503+ 100 Mhz, agp 512 cache tez jest ok ale bez dzwieku

zapomnij o Asusach , Iwillach czy Sojo , bo niby dobre ale na 1 Elpine w
serwisie przypada np 10 Iwilli czy 3 Soyo.

Vibez