Re: Primax Colorado - czy warto?

Autor: Rafał Siemiński (rs_harry_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 18 Sep 1998 - 23:00:44 MET DST

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: The Great Cornholio <cornhole_at_friko5.onet.pl>
Grupy dyskusyjne: pl.comp.pecet
Data: 17 września 1998 22:27
Temat: Re: Primax Colorado - czy warto?

>Przynajmniej z 5x pisałem recenzje tego skanera na tej grupie od maja b.r.
>W/g mnie opłaca się kupić - niektóre drukarki mają podobno kłopot w
>porozumieniu się z nim, ale moja działa ok. Skanuje szybko, ładnie i się
>jeszcze nie spieprzył ;))
>O konkrety proszę na priva, bo na grupie wiele już o tym było

cze
fakt bylo tego sporo i tez kupilem ten model, mysle ze jest ok! (jak za ta
cene) ale nie super, wczesniej bawilem sie u kumpla Agfa Scan..600 - z
drukarka HP nie ma problemow
mam pytanie, jakie ustawienia colorow i kontrastu itp. (w Twain) daja
najlepsze efekty, bo nie chce mi sie za kazdym razem dostrajac kazdej fotki
w Photoshopie
         Rafał Siemiński
  rs_harry_at_friko3.onet.pl
    Harry - ICQ 9668050