Re: Jeszcze raz skaner

Autor: zaremba (drezar_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 18 Sep 1998 - 11:04:44 MET DST

Raczej nieeee....
Kupiłem bo firma, parametry, opinia znajomych itp.
Teraz wiem, że nie warto wywalać takich pieniędzy (SCSI).
Wolne skanowanie, przesył do kompa to samo, cały system "siada" w
czasie
skanowania, po kilku dniach odłamała się pokrywa (cieniutki plastki
mocowania),
ich pomoc on-line zdawkowa (większość odpowiedzi - Tak ma być).
Szkoda kasy...
900 PLN to za dużo, no może LPT...

Krzysiek.

 drezar_at_friko6.onet.pl

Marcin Głogowski napisał(a) w wiadomości: ...
>Dzieki za odpowiedz na moj poprzedni message, ale tak sie zlozylo, ze
mam
>okazje kupic skaner ScanExpress 12000 36 bit. Co o tym sadzicie - czy
jest
>lepszy od innych w tym przedziale cenowym (630 zl. za LPT i 900 za
SCSI).